Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

duminică, septembrie 25, 2005

Ce ti-e si cu netul asta


Azi eram urcat pe net ca de obicei, cu messengerul binenteles deschis. In lista este trecut si bunul prieten Razvan, al carui ID este razy_baby (pentru doritoare, tipul e k :)). Momentan e in Arad si nu are conexiune la net. La un moment dat gasesc pe monitor, in colt, un mesaj "razy_baby sign in". Hohoho, imi zic, "ce faci, frate?" ii scriu... vine un raspuns in engleza. Hopa, baiatul este pus pe glume, imi zic din nou. Hai sa-i facem pe plac. Si ma apuc sa-i zic in engleza... dar dupa 10 minunte deja era prea mult pentru o gluma. Pun mana pe telefon, sun la Arad. Razvan al meu dormea... m-am scarpinat la ceafa si am inceput sa comunic cu individul. E un pustan de 18 ani, din Singapore al carui id de messenger este razy_baby... e pus acolo, cine stie, daca mai apare macar mai exersez engleza.