Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

vineri, septembrie 02, 2005

Primele impresii...



Mda. Am blog.
Intrebarea care se impune este: cum procedam? Se pare ca am subestimat atentia si munca ce trebuie depuse ca sa obtin un blog cum sunt altele (alea de intru eu cu placere pe ele). Deocamdata partea cea mai proasta e ca ma ratacesc (inca) in templates. Mi-ar trebui niste politisti :) Care sa-mi spuna macar cum fac sa cobor poza sub text fara sa ma folosesc de MSWord si copy/paste :(

12 Comments:

At 6:37 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Deocamdata e bine si asa pe treaba asta de blog :)

 
At 8:53 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

of mai Dee, tu intodeauna ai stiut sa incurajezi bunele intentii. Mulzu :)

 
At 1:18 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Pai... o sa-mi deschis un club si cu asta... cu bunele intentii :)

 
At 4:39 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Stii cum se spune,'step by step' :)
Norok cu mamika noastra :)
Stie ea..:)

 
At 7:21 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Mamika rulz!

 
At 9:48 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Se stie!! :))

 
At 11:00 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

De la profesoara de germana... ma bagati in oala de mamici?!

 
At 11:10 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Lolz:) Bree dar mai bine iti sade in mamikutza:)

 
At 3:48 a.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Deci da... metamorfoza e supermisto.. profesoara de germana a devenit mamika. Asta asa, de ochii lumii, ca de fapt gandul iute ne vegheaza pe fiecare in parte si ne da fiecaruia dupa faptele noastre. Mai ceva ca Pronia.

 
At 10:38 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Invat sa numar si sa cantaresc cat mai bine dar oricum, numaratoarea, cantaritul si imparteala El o face...

 
At 12:42 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Right:) Mamy!

 
At 1:40 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

El si fimeia ceia legata la ochi care tot ne fataie un cantar prin fata ochilor. :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home