Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

duminică, septembrie 04, 2005

Unde e greseala?

E iar Duminica. Si ce daca? Am impresia ca traiesc aceeasi duminica ca si acum o saptamana, ca si acum doua si ca acum mult timp. De ceva timp tot ce se schimba este ora. Si nimic nu mai e cum ar trebui. Mi-e dor sa fumez o tigara fara sa ma gandesc ca ar trebui sa ma las. Si multe le fac gandindu-ma ca ar trebui sa nu... Chiar si cu post-ul asta... il recitesc si ma gandesc ca nu ar trebui sa... Si se presupune ca ar putea fi altfel. De ce nu e? Unde e greseala? Sa speram ca raspunsele vine :) Chiar daca mai tarziu...

10 Comments:

At 3:48 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Timpul din pacate nu e static,chiar daca noua ni se pare ca am mai trait aceleasi clipe,aceleasi duminici..aceleasi stari.
Nu ar trebui sa te gandesti ca 'nu' ar trebui,ci doar 'sa faci ceea ce simti'!

 
At 6:35 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Ce frumos si ce facil suna cand o spui tu, draga Dana. Si ce minunat va fi sa iau din nou hotarari sanatoase pe care sa le incalc in cel mai nesanatos mod posibil. Cum fac de vreo cateva duminici incoace...

 
At 7:29 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

OQ-ule lucruriel stau in felul urmator: 'Cand tu vei considera ca fumatul iti va face rau, nu doar din punctul de vedere financiar... atunci vei renunta simplu si usor.'

Lasatul de fumat nu trebuie vazut ca pe o constrangere. Altfel... nu mai e placere, e incrancenare.

 
At 9:46 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Nu stiam ca e vb de fumat:)
Nu fuuuma..:)

 
At 3:45 a.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Traitzi, am inteles. Mai am o juma de pachet de Kent. Dupa ce il termin voi relua saga renuntatului la fumat. Pana atunci discutia e inutila, fumatul e daunator...

 
At 12:41 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Hmmmm..:)Kent?! Mai ca ar merge si la cafelutza mea una:)

 
At 1:39 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Pai de fapt mie nu imi place tigara. Imi place cafeaua de la tigara. Si mai imi place sa-i multumesc lui Dumnezeu ca nu am darul bauturii... Mamika stie :)

 
At 3:34 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Ferice de mami a ta:)

 
At 4:33 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Asa... asa. Bun baiet! Parca l-as fi crescut io =))

Baiat de comitet...

 
At 8:18 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

:))

 

Trimiteți un comentariu

<< Home