Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

marți, septembrie 06, 2005

Frustrare..

La serviciu am un program de director. Doar program, ca ierarhic si salarial sunt acolo, la baza digului.... da, ala, ala neinsemnatul, mic si lentilos. Right... that's me.
Revenind... o data la doua zile incep programul la 12.00. Pai daca stiu ca abia la pranz incep sa ar, nu-i mai mare bucuria sa ma prinda ora mica la beri sau la alte lucruri utile pe langa casa omului?!
De vreo cateva zile insa au adus niste cetateni de bine ai patriei noastre Romanica niste pickhammere si niscaiva buldozere exact sub parbrizul camerei mele. Mama mia, ce treziri imi iau la ora 7.00! Si tot uit ca se va intampla neplacutul dimineata.. si imi tot fac planuri de trezire la ore nematinale... Si ce decibel imi baga baietii in pavilion... si ce le mai umplu si eu frigiderele cu carne....

14 Comments:

At 12:21 a.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Te compatimesc!:) La mine se intamplau sa mai vina astia cu masinile de tuns iarba:) Si stateam asa ca 'prostu' si ma gandeam,de unde draq au astia atata iarba sa tunda, ca de`abia daca era un gazonas acolo abia vizibil cu ochii:)
Orice e posibil.
:)

 
At 12:58 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

OQ, vrei sa te trezesc cu un telefon cand sapa nenii astia si indreapta linia de tramvai in Dacia (cartie pe care l-as numi Bronx), pe la orele 3, dimineata? Te sun si iti spun ca sunt unii care muncesc si as fi vrut sa afli si tu, apoi iti spun somn usor in continuare (asta ma invatat-o de pe net :D).

 
At 8:08 a.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Hmmmm...Dee,lasa`mi 'ratusca' in pace:),daca nu vrei sa te smotocesc un pic.

 
At 8:45 a.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Dee, lasa-i Danei 'ratusca' in pace, ca nu vreau sa va galceviti ca doua 'gasculitze' :))

 
At 9:52 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

OQ... vezi pe cine pasaresti aicisha. Da?! Mie imi plac bobocii de ratusca... n-am nimic cu ei. E fiinte galbioare macaitoare.

Dar oricum, prefer pinguinii si daca stau bine si ma gandesc... pe zi ce trece, si aricii.

 
At 2:14 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

:))

 
At 2:49 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

E fiinte gingase:)Ele ratustele:)

 
At 11:48 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Iţi spuneam despre ploaie, îmi spuneai despre somn,
te rugam să-mi desenezi şi mie o oaie,
iar tu încercai să-mi explici cum că
masculinul toamnei este neverosimilul tomn

Cu atâta seriozitate pentru ca apoi
după secunde
să izbucneşti în râsul sălbatic al unui newborn..

Iar eu spuneam că libertatea e haos
iar tu că-l iubeşti pe van gogh din iulie, nouăzeci,
cu cerul albastru, albastru...
iar eu că iubesc locurile acelea prin care tu
cu gândurile te treci
şi câteodată cu pasul, cu pasul...

Si se făcea dimineaţă brusc, şi ne trezeam,
şi ne culcam pentru o clipită pentru a mai visa unul la altul...

 
At 12:54 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Hey you,

Out there in the cold,
Getting lonely, getting old,
Can you feel me?

Hey you,
Standing in the aisle,
With itchy feet and fading smile,
Can you feel me?

Hey you,
Don't help them to bury the light.
Don't give in without a fight.

Hey you,
Out there on your own,
Sitting naked by the phone,
Would you touch me?

Hey you,
With your ear against the wall,
Waiting for someone to call out,
Would you touch me?

Hey you,
Would you help me to carry the stone?
Open your heart, I'm coming home.
But it was only fantasy.
The wall was too high, as you can see.
No matter how he tried he could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you,
Out there on the road,
Always doing what you're told,
Can you help me?

Hey you,
Out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?

Hey you,
Don't tell me there's no hope at all.
Together we stand, divïded we fall.

 
At 6:33 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

:) Asta era!

 
At 7:50 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Stiu:)

 
At 7:55 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Aseara eram gata sa-ti marturisesc.
(Cartarescu, miam...)
ha haa...
nu...nu-mi place, tot nu-mi place...nu inca...

(numai de-ai fi fost acolo, dar mai bine ca nu...)

altceva era...si tampita cum sunt ti-as fi trantit adevarul
uite asa, trosc!
in fata, te iubesc.

ah, detest asta...cand ajung dupa doua pahare de vin rosu
sa numar firimiturile de ganduri,
cand ajung dupa chiar si un singur pahar, dar ochi plin
sa ma cert cu toti si cu fiecare in parte,
pentru ca eu am dreptate...si atunci numai reprosuri
din toate partile in dimineata urmatoare...
in tot restul diminetelor urmatoare...

si atunci scriu poezii...dedicate soldatului necunoscut,
acelei fiinte cu zambet natural,
buze voluptoase
si destin oricum altfel luat, numai banal nu,

aproape imi dau palme, ascult Manson...

"this isn't music and we're not a band,
we're five middle fingers on a motherf**ing hand..."

mai dau peste vreo pasare de noapte uitata de lume...
ma prefac ca sunt o infinitate de sume integrabile de la unu
si pana la toti,
ca imi pasa de ea pana in maduva oaselor,
ca am raspunsuri la toate...
ca am deschiderea la toate bataile in zabrele, in lemn, in inimi,
la toate-ale lumii porti,

ca sunt binedispusa, dansez, ah...dansez pentru o clipa
cat pentru un nor imaginar de fum
sa se ridice dintr-o holograma de pipa,

tu nu esti aici...dar daca ai fi, daca ai fi...
ce-ar fi atunci...alta istorie, alt curs al lucrurilor, alt drum,
alta cotitura in ochiul minotaurului,
alta risipa de "ce-ar fi putut sa fie"...

nu esti aici...
si totusi, in absenta ta, ca sa infrunt destinul...
offline-ul va suna:
"te iubesc. astazi doar pe tine. doar pe tine...acum doar pe tine, acum...

acum totul depinde de normalitate...din aceea in care eu nu cred
niciodata...

o salva de tunuri pentru viitorul unei silabe.

 
At 3:59 a.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

Daca stie careva ceva mai frumos decat ce este deasupra acestui comment il (o) rog frumos sa vina sa ma ucida cu pietre. Eu nu stiu. Draga de ea, Dana:). As vrea sa-ti multumesc, dar din pacate nu se aude inima mea batand pe www.blogspot.com

 
At 10:22 a.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Mi-e frica si de maine,
mi-e frica si de asta seara,

De ursi, pantere, de strigate de jad,
Si frica mi-e prea foarte poate
sa nu iubesc
la portile cetatii abrupte tare
unde

doar aceia fara importanta, fara gand,
aproape... nu mai cad.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home