Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

luni, septembrie 05, 2005

Solitaire VS. Undress Me


Daca tot am asistat acum cateva saptamani la o discutie despre cat de nasol e Solitaire-ul jucat la birou si cat de aiurea sunt cei care-l joaca, va propun azi un test comparativ. Un benchmark. Facut nu de CeapaNebuna(MadOnion) ci de altcineva. De CartofulRazvratit.
Deci da, Solitaire vs. Undress Me, dupa cum urmeaza:
ASEMANARI: -AMBELE SUNT EXTREM DE SOLICITANTE.
A nu se juca acasa, ca faceti buba. Pastrati-le pentru la birou, mai ales in preajma deadline-urilor.
DEOSEBIRI:
1. Solitaire-ul devine un joc absolut penal cand descoperi cate face un click dreapta. Spre deosebire de Undress Me, care te pastreaza fresh de la inceput, cand the choozen tzatza e in echipament de zi si pana la final, cand au cazut toate accesoriile dansei (ca altfel nu-i putem spune) - timp in care tu nu ai facut decat sa dai din soarece, da nu asa, in dorul lelii, ci cu abnegatie si fascinatie.
2. Solitaire-ul e joc de fetitze. Undress Me e joc de fatalai.
3. Undress Me, pe langa faptul ca e complicat de la sine, mai este si structurat pe trei nivele, care de care mai greu, in functie de cat de repejor se despoaie fatuca. Chiar trebuie sa va precizez ca cea mai repejoara e aia blonda?!

5 Comments:

At 9:39 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Fara grai :))

 
At 9:57 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

No comment!:))

 
At 9:57 p.m., Blogger OQ ne-a luminat astfel...

:) ma gandeam eu... stii, eu nu am dat voie kla copii sa se uite pe blogul meu, cum a facut altcineva...

 
At 11:41 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Altcineva? :D
Deci OQ-le aceste minunate jocuri care umplu timpul liber sau dau sarea si piperul stresului provocat de deadline (dupa ce treci hopul, spui razand: 'Ce simplu a mai fost! Am jucat si solitaire atunci'), imi provoaca un fel de mancarime pe piele. Imi apar niste pete rosii si incep sa devin putin nervoasa.

Solitaire-ul imi aduce aminte de vacantele de vara in care incercam sa ma conectez pe net prin dial-up si pana intram io, jucam solitaire la nervi.

Undress me... mmmm... imi aduce aminte de aia: 'Dezbraca-te ca nu-ti fac nimic'. :)

 
At 12:02 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Lasa ca mine sterg jocul . Buhuhu ! Si o sa treci pe miniswepeer sau pe cstrike:)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home