Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

sâmbătă, septembrie 10, 2005

Urăsc America!

Motto: Stalin şi poporul rus libertate ne-a adus... mda, ne-a adus libertatea de a visa că într-o zi vor veni amercanii.
De fapt, cred că este mai puţin vorba de ţară ca atare... că şi ei, săracii, se confruntă cu probleme româneşti. Frumoasă ţară au, păcat că e locuită. Ca urmare, este nevoie de erată: urăsc mă(t)reaţa naţiune americană! Din ce în ce mai mult...
Nu cred că vă interesează ce mi-a căşunat, dar o să vă spun. Având prea multe pulsiuni interne, prea multe smulgeri la nivel de metafizic, am zis că e necesar să mai domolesc un pic aceste manifestări acute... şi ce altceva te poate aduce mai repede la platitudine şi stare de deget în nas decât un televizor conectat la priză şi la Astral TV?! Mda... şi am urmărit, în prima parte, o serie de documentare în care nişte neni (americani) vorbeau despre câtă propagandă se face în China şi în Coreea de Nord, cât de chinuiţi sunt bieţii oameni că nu au cablu tv, seceri şi ciocane erau expuse ostentativ (atât de producătorii chinezi, dar mai ales de cei americani, autorii documentarelor), că nu mişcă râul fără conducătorul iubit, alea, alea... mai ştim, aştia bătrânii, cum era când aşteptam să înceapă povestea de seară pentru micuţi cu bunăciunea aia de tanti Ludmila :)
Şi după aia a început necazul... am vizionat (recunosc că nu în premieră) filme americane de război, cu oameni şi femei... mi-a căzut foarte rău atâta propagandă. Nu mi-a mai venit să vomit de mult timp, cam de pe vremea lu Rambo. Câţi bani a mai pompat autoritatea s.u.a. în kkt -urile astea holivudiene, numai ca să-i poată induce bizonului plătitor de taxe motivul pentru care-i moare feciorul prin Afganistan, Iraq şi restul de locaţii transformate în terenuri de test pentru armament de ultima generaţie... în numele măreţei naţiuni americane.
Mă scuzaţi, mă ia cu greaţă, pot să plec la baie?

5 Comments:

At 9:52 a.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Nici tu nu-i suporti?! Credeam ca sunt singura. Lasa ca de cand cu uraganul asta Katrina i-a cam lovit putin in orgoliu. E mult de zis,dar avcum n`am chef mi`e prea somn,si nu merita ei americanii sa imi bat capul cu ei.::)

 
At 6:43 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Am inteles... urasti America.

Iubesti Romania?

 
At 10:18 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

 
At 11:19 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

 
At 3:42 a.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home