Clipiciuni

Clipim cu totii. Sclipim cu totii. Asta ar fi locul potrivit sa impartim clipiciuni si sclipiciuni. Zic eu.

joi, ianuarie 05, 2006

Despre cadou

A fost un 2005 bunisor. S-a terminat. Yupieeee. Sau semiyupieeee, pentru ca din pacate suntem cu un an mai batrani. Si poate cu un an mai destepti. Spun poate pentru ca nu e cazul meu. Eu in 2005 am aflat doar despre cat de multe lucruri imi scapa (la final mi-am facut testul de pe KeStii si am ramas corijent. Nota 2, m-am dat afara, trecem peste...)
In final de an insa am primit un cadou. De la Dana. Ulterior am aflat ca a fost o greseala. Mi s-a mai dus din bucurie, dar la urma urmei si penicilina tot din greseala a fost descoperita. Am primit o lista de 18 ID-uri de ymess, toate noi noute, absolut stralucitoare, nici una cunoscuta. Nu m-am putut abtine si am dat Accept la toate. Si nu fara urmari...
Draga Dana, multumim pentru cadou. M-a bucurat. Raman dator.
Sa multumim lui Dumnezeu ca nu avem darul bauturii. No'oc, multani!

7 Comments:

At 1:33 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Hmmmm...
Si care sunt urmarile?!

 
At 3:27 p.m., Blogger Dee ne-a luminat astfel...

OQ traieste... N-a ramas corigent bre. Cum sa ramana. Hai cu primavara!

Mulzi ani!

 
At 10:09 a.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Hai cu vara:)
Hristos a inviat!

 
At 2:13 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Deci, da... :)

 
At 9:55 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Ceva e in neregula.

 
At 6:48 p.m., Blogger Dana ne-a luminat astfel...

Blogul asta a murit!
:(
Imi pare atat de rau...!!

 
At 8:28 p.m., Anonymous Anonim ne-a luminat astfel...

Ba! Uite, clipeste :)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home